Pagina's

woensdag 25 juli 2012

Aanvalluuuuhhhh........

Vanochtend kreeg ik deze foto's in mijn mailbox. Ik plaats ze allemaal want het is net een film ......
Op de foto's Barones Freya von Cayer Blanck en haar dikke kameraad Oskar.

Ik sta er toch altijd van te kijken dat dit goed gaat "kat en hond".
Laats had Amber de kat van de buren te grazen en ze ging er echt niet lief mee om (doorschudden).
Ik dacht dadelijk komt ze me de kat apporteren.........pffff Spaans benauwd!! Amber proberen onder appèl te krijgen, dit lukte maar de kat was nergens te bekennen. Ik dacht die ligt daar ergens dood. Gelukkig gingen de buren er soepel mee om en zeiden heel nuchter "dat is de natuur....... maak je maar niet druk, de kat komt wel weer terug".
Die dag had ik show en geloof me de hele dag een ontzettend klote gevoel gehad en steeds maar aan die kat denken.
Na terugkomst kwam ik de buurman tegen en vroeg hoe het met zijn kat was; "oh goed, na 3 uur was hij weer terug".
Nogmaals mijn excuses aangeboden..........."doet ze normaal nooooooooooiiiit!!!".
pffffffff

Hieronder zien we het tegendeel; het kan echt samen kat en hond!!











Onder: Eerst aanvallen en dan de "hond" in de pot vinden


Snoezig hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten