Pagina's

zaterdag 28 juli 2012

Amber op Jats.........(er op uit)

Vrijdagavond kreeg ik een SMS of ik geen zin had om te wandelen met Gitte en Roger.
Zin altijd, maar ik had het huis vol visite. Ik had eens een balletje opgegooid of ze Amber niet wilde meenemen. Dat vonden ze helemaal geen probleem, dan bof ik toch.....

Amber mocht mee en ze zijn naar de Geulle geweest om de honden lekker te laten zwemmen.
Ik kreeg deze mooie foto's van Gitte doorgestuurd.
Het hele verhaal met nog meer foto's is te lezen op de blog van Abby von Cayer Blanck, via mijn blog door te hoppen naar de hare.
Doen!! 
Er staan echt prachtige foto's op haar blog........


Deze vind ik wel heel aandoenlijk en lief. 
Amber die al klimmend uit het water de fles komt apporteren.


Bommetje......!!!!


En een prachtige foto van Amber aan de waterkant, wachtend tot Roger nog eens met de fles gooit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten