Pagina's

zaterdag 4 augustus 2012

Een Zonnebeekbos in haar element


Lara met duif in panty

Donderdag is Lara (van het Zonnebeekbos) komen trainen. Eigenlijk heb ik nog geen trainen opstaan, maar ja, de meeste die me kennen weten dat ik niet snel nee zeg.......
Kevin heeft Lara gekregen net voor de "Grote Vakantie' en om te wachten tot 19 augustus vond ik gewoon te lang. Het is belangrijk dat je al vroeg begint met wat kleine trainingen en beginselen. 
Dus ik stelde voor om al te beginnen met Lara......


Als eerste mochten ze alle twee even lekker los rennen.


De uitgewezen kans om dan hele leuke foto's te maken van deze kleine pup!



Inge en Kevin, trotse eigenaren van Lara


De eerste 'sta' foto


Zó leuk! die oren.....


Speelkwartier is voor bij en nu aan het werk!!
We gaan "leren" om netjes naast je baasje te lopen, het volgen....



Ze zat zo netjes naast Kevin.
Goh......ik bleef foto's maken, zo'n lekker ding (en er komen er nog meer...)


"hoi ik ben Lara, uit het nest het Zonnebeekbos. Ik vind het leuk om lekker te spelen en af en toe als ik bij mijn tante Bianca ben ga ik leuke spelletjes doen. Ik mag zelfs al een duifje of een dummy apporteren. Het leukste vind ik om deze voor mezelf te houden, mijn baasje roept me dan maar deze pakt het van me af, terwijl ik deze toch écht zelf heb gehaald, dat vindt ik niet zo eerlijk. 
Als ik dan naar mijn baasje ga met die duif doet hij heel blij en krijg ik aaien over mijn bol. 
Volgens mij vindt hij het leuk als ik dat doe, ik krijg dan ook altijd iets lekkers, dat bevalt me ook wel.
Ik ga nu weer snel verder met rennen, hoi!"


Toen de oefening met de duif. De duif heb ik in een panty gedaan, zodat ze niet kan plukken.
Ik wilde kijken of ze spontaan naar Kevin zou komen om de duif te brengen. Dat zou alleen maar meegenomen zijn als ze dit zou doen, dat scheelde dan weer de 'lange lijn'.
Helaas, de kleine meid vond het speelgoed veel te leuk en wilde deze voor zichzelf houden......

(levert wel weer leuke foto's op, hihi)


Lara met zonsondergang




Inge die dit lachend aankijkt


Amber hebben we ook aan het werk gezet, anders wordt ze knettergek als ze niets kan doen.



Nadat we Lara te pakken hadden aan de lange lijn en nog een aantal keren een oefening gedaan, totdat ze spontaan naar Kevin toeliep.



De passie zit in haar.....


En vooral héél blij zijn als ze komt.


Belonen en nog niet de duif afpakken, ze mag hem even voor zichzelf houden.


Dan ben je natuurlijk moe van al dat werk en indrukken.....












1 opmerking:

  1. Geweldige foto's weer Bianca! We hebben al weer zin in de volgende training :)
    Liefs Kevin, Inge en Lara

    BeantwoordenVerwijderen