Pagina's

dinsdag 7 augustus 2012

Update training

Gisterenavond zijn we nog eens naar het water gegaan.
Het gaat in stijgende lijn omhoog.
Brutus leert snel en iedere keer meer, dat gaat goed! De oefeningen zitten er bijna in. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we ons diplomaatje gaan halen....
Abby gaat ook heel goed, dat zou in principe moeten lukken.
Amber doet het goed, mits ze niet zo opgedraaid is als een wekker.......

Gisteren maakte Amber er een potje van, ze deed haar oefeningen wel en ook goed, maar ze was een stuiterbal.
Ze was zo hieper dat ze slordig haar werk deed. En dat geblaf...........grrrrrrrrrr.
Dit komt natuurlijk omdat ik met de andere honden bezig ben en ze hoort mij steeds commando's geven en denkt dat deze voor haar zijn en begint dan als een gek te blaffen en te piepen.
Eigenlijk logisch.........
De pupillen daarentegen deden het beter dan haar moeder!


Amber die netjes "over water" uitvoerde.


Eventjes wachten.......
vlnr Amber, Abby en Brutus


Abby te water....


Volgen, ging keurig. Goed voor dikke voldoendes....


Nieuwsgierig toeschouwers


Tja......daar gaat de gek!
Ik had me bedacht om Brutus en Amber samen te laten volgen. 
Waarom???
Nou, Brutus heeft de link nog niet gelegd om na het volgen, het commando 'vooruit' uit te voeren.
En aangezien Amber dit goed doet en als een speer wegrent, ik hoopte dat Brutus dit overneemt.



Het vast en los volgen gaat prima. 
Brutus plakt aan mijn knieën en Amber stuitert naast me. 


Samen vooruit sturen gaat ook goed.


Het 'terug komen' ging ook goed!


Tot dit moment!!
Toen ging het mis! Brutus liet Amber niet tot me komen met het gevolg dat Amber hier gretig gebruik van maakte en de klote op ging!!!


En Brutus er achter aan.........
DIKKE 0


Brutus kwam na een schok, netjes terug 
En Amber............... een dikke kwartier later......


Plons ze overhit het water in. Afkoelen!!!


En dan vooral niet boos worden!!
Hééééél braaaaaf Amber
GGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Zelfs goed getrainde honden hebben zo hun eigen willetje..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten