Pagina's

donderdag 9 augustus 2012

Start najaarstrainingen, reminder!!!

Beste cursisten,

Op 19 augustus 2012 start de training weer!!
Voor de puppy's starten we om half 10, op de Orenberg. Voor degene die niet weet waar deze plek is verzoek ik om 9.15u bij mij thuis aanwezig te zijn (Kerkstraat 81, Cadier en Keer), we zullen dan samen vertrekken naar het trainingsveld.

Alle andere zijn welkom om 10.00 uur op voorgenoemde plek.

We gaan weer volle moed en plezier van start, ik heb leuke nieuwe oefeningen bedacht die erg leuk zijn voor hond en baas. Ook hebben we een nieuwe plek om de oefeningen "over" en "uit" water te oefenen.
Alle oefeningen staan in teken van de jacht en appèl.
Er zullen een aantal nieuwe leden zijn die eveneens actief met hun hond willen bezig zijn, allemaal jachthonden.

Claire en Danniella zullen me weer begeleiden in het lesgeven, ze krijgen wat meer zelfstandige taken opgelegd zodat de "wachttijd" en "niveau verschil" zal worden beperkt.

Ik verheug me enorm om jullie allemaal weer te zien en samen met jullie hond(en) te werken.
Tot zondag 19 augustus!!


vlnr Amber, Brutus, Abby, Freya en Doerak





Geen opmerkingen:

Een reactie posten