Pagina's

dinsdag 25 oktober 2011

Batje(s) in het kwadraat!!

Deze week hebben we Brutus als logé. Brutus laat me héél erg denken aan Amber toen ze de leeftijd van 9 maanden had.
Hij heeft hetzelfde karakter en vooral de streken van Amber.
Niets is meer veilig en op de meest onbewaakte momenten heeft hij alweer een streek uitgehaald.
Mijn laarzen of bezittingen zijn niet meer veilig, gesloopt speelgoed van de kinderen heb ik ongemerkt in de prullebak moeten gooien, wandelschoenen verdwijnen in zijn mand om vervolgens ontvetert en ontzoolt te worden, dekens die volledig is stukken worden gescheurt................pfffff en ga zo maar door.
Hij is pas 3 dagen bij ons!!

Dit was een heel mooi riet hartje!?
Wat houd die hond van me.......


En hier hadden ze een zeil te grazen.
Het afdekzeil is nu te gebruiken als 2 delen en is niet meer waterdicht!?
Amber kijkt al argwanend na me..........
"het is Brutus hoor!", ja ja, voor haar een vrijbriefje, ze doet gewoon lustig mee!


1 opmerking:

  1. Abby sloopt nooit iets! Echt niet, ze is
    altijd heel braaf!

    Behalve laatst mijn nieuw nog in de verpakking
    flostouw, mijn schoen (nr3), Maggie haar matjes,
    maar voor de rest HEEL BRAAF.

    BeantwoordenVerwijderen