Pagina's

donderdag 27 oktober 2011

Up-date Baron Brutus

  1. mijn papieren prullenbak doorzoeken en mij dat papier brengen terwijl ik in de keuken ben een kopje koffie halen. De inhoud van mijn prullenbak lag dus door het kantoor, gang en keuken.
  2. de kaarsen opeten die ik in de keuken had staan, om 's avonds een gezellige sfeer te creëren.
  3. de wasmand met schonen en gevouwen was overhoop halen en vooral mijn onderbroeken en sokken waren zijn favoriet speeltjes.
  4. het hondenvoer welk ik had voorbereid en op de aanrecht had gezet (buiten hun bereik), pakken en op de grond gooien en rustig opeten, terwijl ik even een toiletgang deed.
En dit gebeurt in een mum van een tijd. En ik kan echt niet zeggen dat ik hem nu onbewaakt alleen laat?!
Als ik het zie dan zet ik hem op zijn nummer en dan kijkt hij je aan met zijn droepie-ogen...........aaaahhhhhh, dan moet je toch wel van binnen lachen.
Ik krijg nog niet eens de kans om het te fotograferen. Jammer, maar wie weet bij de volgende streek.

Onderstaande foto's is tijdens een wandeling. Ik ben op een boomstronk gaan zitten en heb alleen naar de honden gekeken. Ze hebben zich hier een half uur geamuseerd om alleen maar rondom de mergelgroeven te rennen.
Het was een groot spel. Een keer heeft Brutus zelfs een stunt uitgehaald.........pfff.

op

af

langs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten