Pagina's

zondag 9 oktober 2011

Oktobertraining.

Heerlijk getraind vandaag met prachtig weer (zoals altijd eigenlijk).
Een groot feest, zowel voor de honden als voor de baasjes.
Er zijn heel veel foto's gemaakt, iets over de 200!!
Ik heb een selectie moeten maken en de meest duidelijke en mooie eruit gefilterd.

Hieronder een impressie:

Even voorstellen:

 

Danny met Milo                                        Merel met Brutus

 

Frans met Floyd                                      Yanick met Amber



Hildegaard met Freya                              Mijn zusje Claire, die me assisteert (samen met Danny)

Ik ga nu de foto's plaatsen van de honden afzonderlijk;

MILO:


Dit was voordat de les begon....

Kennismaken met de eend

En VAST!!







FLOYD:

Mooi he?



Dit is mooi aannemen, Frans!


BRUTUS:




Dit vind ik de mooiste foto van de dag!!
Goed gedaan Christiaan.


FREYA:


Kom voor oefenen en vooral letten op de afwerking!
Dit ziet er al goed uit bij Freya.


"zoek verloren" dat gaat ook prima.



AMBER:




Netjes Amber!

Ik kan het voor Amber zo moeilijk maken als ik wil. Ze weet me altijd in een rap tempo de eend tevoorschijn te halen en me deze te apporteren.

De Groep:



Vooraan Milo dan Amber, Freya en Floyd. Ook een hele mooie foto.
Ze zijn hier op hun beurt aan het wachten voor Markeren.

Claire met Daffy Duck.
De honden worden lekker gemaakt.
"mmmmmm kijk eens wat ik hier heb"

En toen gebeurde het........
Het meest hilarische van de dag. Haha wat heb ik gelachen en nog steeds!
Sorry Claire..........hihi


Amber was aan de beurt om te gaan markeren. Yanick was de werper en ik stond op ongeveer 50 meter van hem, samen met Amber.
Ik had tegen de groep gezegd om hun honden goed onder apél te houden. Dat wil zeggen "down" op de lijn staan en de lijn goed vasthouden!!! Ze moeten wachten op hun beurt!

Yanick werpt de eend............


Brutus is zo enthousiast dat hij claire letterlijk omver trekt en haar gewoon een paar meter meesleept!
(Hahaha tijdens het plaatsen van deze foto rollen de tranen van het lachen over mijn wangen!)



Het mooiste van alles, de helft van de groep heeft het helemaal niet zien gebeuren!
hihi zo snel was ze weer recht.

Jammer Claire! het is digitaal vastgelegd.

En Amber zit nog keurig naast me te wachten en kijkt me vragend aan wanneer haar commando komt.
Maar er komt niets uit mijn mond, ik lig namelijk helemaal dubbel van het lachen, hihi.

Het was alweer een geweldige training, mooi weer, veel gelachen, lekker vlaai na afloop.
Wat bof ik toch met deze groep, dank jullie wel allemaal voor jullie vriendschap!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten