Pagina's

zondag 30 oktober 2011

Laatste dag Baron Brutus


Aangezien ik nu wat kraaien op voorraad heb wordt hier dus ook mee getraind. Honden vinden kraaien niet zo prettig om te apporteren, zeggen ze!?
Ik kan dit niet zo zeggen.........

Hier is Brutus in actie. Hihi het was een beetje een gedoe, Amber vastbinden, Brutus aan de lange lijn, apport uitzetten en ook nog fotograferen en proberen het apport goed af te werken. Je kunt je voorstellen dat ik hier en daar een steekje heb laten vallen.
Maar ik heb wel weer een mooie foto voor op het blog.

Vandaag gaat Brutus naar huis! Jullie denken misschien "dan zal ze wel blij zijn", integendeel. Het was leuk om zo'n grote ondeug in huis te hebben. Ik moet zeggen hij heeft Amber verslagen!

Een kleine up-date van zijn streken:
  • puddingpakken die de kinderen waren vergeten op te ruimen, meenemen de tuin in om vervolgens te slopen en de nog resterende pudding op te eten.
  • De dekens zijn bij ons niet veilig. Zijn eigen deken in fladderen gescheurd
  • Ik was gaan jagen, ik wist natuurlijk dat ik wat kon vinden als ik terug zou komen. Ik had de omgeving al puppy-proof gemaakt, maar desalniettemin had hij alle lege plastic flessen het gazon opgesleept om deze vervolgens te verkleinen.
  • Ik was het opruimen een beetje beu. Dus de pakken pudding lagen nog op het gazon, dan heeft hij wat te doen. Ik loop richting keuken draai me om en zie ik hem met een zak van 40 liter tuingrond slepen, van terras naar gazon. Natuurlijk een gat in de zak!! Bij zijn verzameling dekens, matten, puddingpakken en nu nog tuingrond!
  • pffff dus aan de slag, opruimen! Alles was weer netjes, m.u.v. de tuingrond die krijg je niet uit het gazon. Ik dacht slim te zijn om een plastic emmer te vullen met water ipv roestvrije bakken (3stuks). Dit heb ik geweten, Brutus was het niet eens met mijn beslissing en heeft hem geruïneerd, kapot gebeten en jawel op het gazon in duizenden stukken.
  • Vanmorgen ..............ik dacht wat ga ik nu vinden? Hey de keuken ziet er nog netjes uit. Yes ik heb hem onder controle! Totdat ik buiten keek.......... er waren wat graafwerkzaamheden gebeurt én het mooie boompje wat ik van Hildegard had gekregen toen ze Freya was komen ophalen, gesloopt. Niets meer over van het boompje.
  • pfff .........en ik ben vast en zeker nog wel wat vergeten!
Ik heb al te horen gekregen dat ik die ondeug op de honden overbreng, omdat ze vinden dat ik ook een ondeug ben. Ik geloof er niets van ;-))
Wat ga ik die kerel missen. Een ding is zeker ik hou tijd over.

1 opmerking:

  1. Barones Abbygail von Cayer Blanck heeft gisteren mijn Samsung Galaxy gemold.
    Ze heeft in het scherm gebeten nadat ze dat van de tafel had gepikt. Nu zit er een barst in het glas. Heel fijn zo'n hondje.
    Ze heeft al de bijnaam Abbel the Rebel.

    BeantwoordenVerwijderen