Pagina's

maandag 27 februari 2012

3-D bewegende foto's

De nieuwste techniek! Daar al eens van gehoord??
Nou sinds kort beschik ik over deze techniek, echt waar?? ;-))









Vandaag kwam ik Gitte met Abby tegen tijdens het wandelen. 

We hadden alle twee de camera bij de hand, dus de honden moesten even netjes poseren met als doel, foto's voor op het blog!

Aangezien ik sinds vrijdag een iPhone heb en ik nog aan het uitvissen ben hoe dat ding werkt, doet het altijd iets anders dan wat ik graag wil. 
Die iPhone heeft zo zijn eigen willetje..........
Inplaats van een foto te maken heb ik hele korte filmpjes gemaakt. 

Het lijkt me een beetje denken aan die bewegende foto's in de schoolkrant van de film, Harry Potter.

Ik ben gewoon de tijd een beetje vooruit...............:-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten