Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

Carnaval in Cadier en Keer.....

Vandaag eens iets heel anders dan honden!

CARNAVAL.
Dit is een onmogelijke taak om dit te beschrijven want Carnaval moet je beleven, meemaken, je erin gooien.
Ieder beleef dit op zijn eigen manier en veel schrijvers hebben het geprobeerd of de sfeer van Carnaval te beschrijven. Dus ik begeef me er niet aan het is een onmogelijke klus.........

Oké, we beginnen met een foto van Amber en mij, dan heb ik niet zo'n schuldgevoel dat ik géén foto van een hond heb gemaakt..........


Ieeeeekkk, eng he?
Snel naar de Carnavalsfoto's



















1 opmerking:

  1. Ich vin dat un goei umschrijving.
    Lol en plezeer eerder op zien mèneer.
    Dich amusere mèt un sjoen pekske aon.

    Vanmeurge de kater al weggeloupe mit Abby.
    straks weer weier.
    Mörrege höb ich un tiegerke.

    BeantwoordenVerwijderen