Pagina's

vrijdag 10 februari 2012

Winteravond-wandeling

Vanochtend even wat boodschappen gedaan bij "de Culinaire Verswinkel Nuijts".
Mmmmmmmmm allemaal lekkere etenswaar gekocht. Dat wordt smullen dit weekend!

In de winkel werd me even gevraagd of ik eventjes de slagerij in wilde lopen, Daniel wilde me wat vragen.
De vraag was of Brutus niet een dagje bij ons kon blijven.
NATUURLIJK!!
Daar ging ik dan helemaal in mijn nopjes met Brutus en allemaal lekkernij naar huis!

Moeder en zoon hebben zich helemaal vermaakt bij ons in de tuin, de hele middag lekker gespeeld.
En ik zat achter mijn buro hard aan het werk.
Tegen 5e vond ik het welletjes de honden gepakt en er op uit. Lekker wandelen!


Zo mooi met die avondzon in hun snuiten!



En Natuurlijk!
Toch nog even uitmaken wie de baas is!
Brutus probeert het steeds weer, maar mama is de baas.


Een prachtige mannelijke uitstraling.


Brutus houdt Amber nauwlettend in de gaten.



Ik heb zeker een groep van 10 reeën gezien, prachtig!
En de honden gingen er niet achteraan.........nnuuuuuuuuhhhh........
Brave hondjes............(ehem)




Hier komt zeker 10 jaar gevangenis straf!
De onschuld zelve........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten