Pagina's

maandag 6 februari 2012

Training in de sneeuw


De groepsfoto;
v.l.n.r.: Brutus, Freya, Doerak, Amber, Floyd en Nikkel.

Zondagmorgen was het -8 graden toen we op het terrein stonden. 
Ik stelde voor om te gaan wandelen in combinatie met enkele apportjes, zodat we allemaal in beweging bleven en niet te koud zouden krijgen. De groep vond het een prima idee! 
Zo gezegd, zo gedaan.

Op korte afstand markeren:


Ik was goed herkenbaar, ik had mijn reflector om!
Boven: Cees met Nikkel


Nikkel


Doerak


Boven: Ton mocht Amber voorbrengen. 
Ik wist al precies wat Amber ging doen.................het apport naar mij brengen, hihi 
(en zo hoort het natuurlijk ook)

Beneden: Amber brengt me de dummy



Freya


Floyd 

Brutus heeft toch een enge uitdrukking als hij het apport brengt.

Er zijn 170 foto's gemaakt, ik zal hieruit een selectie maken.
Er werd niet alleen gewerkt de honden mochten ook allemaal los. Lekker rennen en spelen. 
Brutus was er weer bij, dus iedereen werd weer even op zijn plaatst gezet. Dan wordt Amber boos op Brutus en dan krijg hij er weer van mama van langs.
Af en toe ziet het wel eng uit als dat gevaarte van Brutus de zwakste onder de groep te grazen heeft. 
Dat duurt maar even totdat hij heeft uitgemaakt dat hij het mannetje is en dan gaat het weer goed. 
Hij is nu eenmaal de dominante van het stel en dat laat hij duidelijk merken. 
(De verrekkeling!! Maar ook erg lief!)


Hildegard voorop met alle honden.


We hebben het 'hindernissen pad' genomen, dus mooie actiefoto's gemaakt.
Boven Doerak


Floyd


Amber, Floyd, daarachter Doerak en Freya.



Floyd en Brutus


Ton en Doerak (een liefdesmomentje)



Doerak en Floyd, je ziet nu nog dat de ene een pup is en de ander al wat volwassener.

De volgende proef was 'zoek verloren' en ik had het niet makkelijk voor ze gemaakt!


Freya


Floyd die nog een ererondje doet!


Nikkel


Doerak


Floyd
En daar waar de zon tegen de helling scheen was de sneeuw al verdwenen.



Doerak, die alles goed afkijkt wat de volwassenen honden doen!


Een rondje rennen om de zwerfstenen


Christiaan in zijn luxe buitenkeuken, die voor ons de zelfgemaakte erwtensoep is aan het serveren.
De soep was HEERLIJK, dank je wel!
Geweldig hè, ben zoe blij met ons groepje en dit gebeurt gewoon spontaan!




En als laatste een hele mooie foto van Freya.
Zoals jullie hebben gezien, een voortreffelijke geweldige ochtend!




2 opmerkingen:

  1. Potjandorie nog eens aan toe zeg,
    WEER een leuke training gemist.
    Ik geloof dat ik maar ander werk ga zoeken, zodat ik iedere zondag vrij heb.
    ( Christiaan maak je weer erwtensoep de volgende week?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag,dag,

    Graag willen wij Christiaan bedanken voor de leuke foto's die tijdens de training worden gemaakt.
    Wij kijken er altijd naar uit, ook als Frans een training heeft gemist, het is zo leuk om het terug te zien.
    Christiaan & Hildegard nogmaals dank, ook dank aan Bianca die alle foto's zo net op de blog zet, helemaal top, proficiat.

    Groeten en een dikke knuffel van Floyd,

    Floor & Frans

    BeantwoordenVerwijderen