Pagina's

maandag 25 juni 2012

Afsluiting seizoen

Claire en Danny hebben me afgelopen anderhalf jaar zo goed geholpen met de trainingen dat ik hun eens lekker wilde verwennen.
We zijn 2 dagen in Renesse geweest een leuk gezellig hotelletje aan de duinen.


De zaterdag was prachtig weer, flinke wind maar de zon scheen.
Heerlijk!!


De honden mochten niet los :-((


Dat krijg ik toch niet over mijn hart en ik heb Amber toch losgelaten.
Lekker een duik in de zee, ze was knettergek!!


Schuddelen......


Het was helemaal niet zo druk op het strand.


De wind was wel stevig en de dames wilde eens gek doen....





Als ik tegen Amber zeg "sta" en blijft ze zo staan.
Even een fotosessie van haar maken. Van de tig foto's vond ik deze het leuks.
Doordat ze daar even stond waren haar pootjes helemaal onder de zand gewaaid.


En dan sta je toch even vreemd te kijken wat er op het strand aankomt......
Het trekt in ieder geval de aandacht!?


Een kar met twee flinke Belgische knollen ervoor......
Indrukwekkend!


Zo wil je wel trouwen!
Echt op zijn Amerikaans, met 4 bruidmeisjes (dezelfde keren), in het strandhuis, de ceremonie speelde dus ook daar af. 
Een droomhuwelijk!!



En deze champagne stond er voor ons klaar, toch??


Witte duif...........meeuw


Tja en als je dan uren in een strandtent heb gezeten en je hebt een paar trappisten en een fles sangria op, gebeuren er de gekste dingen als je weer lopend terug moet.
"kijk ik kan de radslag", zegt claire
Zelfs Amber staat er raar van te kijken.


"kijk ik kan op mijn handen staan" zegt Daniella
(jaja.......hihi)



Op het strand lagen ontelbare schelpen en de blik van Claire en mij vielen allentwee op dezelfde schelp.
Niet te geloven!!! Zussen???


Een experiment met fotografie



De zondag was het weer erg slecht!
Hebben we 1 dag prachtig weer en dagen erna weer slecht!
Wat een gekke zomer....



Amber maakt het niets uit welk weer het is.....


Ze ging zich op een duin liggen en was aan het wachten op ons.......


Ze lag er zo mooi bij.......



Pootafdruk van Amber


En daar gaan we weer richting bewoonde wereld


Nog een blik van het strand......


En duinen.........


En in de duinen groeien prachtige bloemen die we in het zuiden weer niet hebben.......

Het was een gezellig weekend met fantastische vriendinnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten