Pagina's

zaterdag 16 juni 2012

GOEDEMORGEN!!!

Vanochtend kwam ik naar beneden en trof ik deze COUPE RAVAGE aan!
Omdat we morgen clubmatch hebben en ik een aantal honden meeneem, is Brutus blijven slapen.

En nu is de vraag Wie o Wie is de dader??


Het is jammer dat mijn camera geen groter bereik heeft, maar de hele keuken lag vol rommel.
Amber kijkt naar Brutus met de blik "zie je nu, dat dit niet zo'n geweldig idee was"



BOEF nr 2825063


BOEF nr. 2685997

En weet je wat ik denk, dat ze alle twee schuldig zijn. Ook zou Brutus de aanstichter zijn, Amber doet gewoon mee hoor!!
Zijn het geen 'schatjes"

Nu moet ik de schuld ook bij mij neerleggen, ik had beter moeten weten en de zak met plastic moeten opruimen.........."ut was een beetje laat gisteren"


1 opmerking:

  1. Onderstaand bericht kreeg ik van Jo en Lies Dieleman (Ciska).

    Weet je wat leuk is?
    Dat je vol boosheid in je stem vraagt....... O,foei,wie heeft dit gedaan?
    Gegarandeerd dat de meest onschuldige met de staart tussen de benen in de mand kruipt en verontschuldigend achterom kijkt.
    De gangmaker komt kwispelend op je afmet een blik....Wat stout was hij he?

    En het klopt als een bus!
    Dit is uit ervaring!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen