Pagina's

donderdag 21 juni 2012

Betze (Lara) van het Zonnebeekbos op visite

Gisteren is Kevin met Lara even op visite geweest bij ons.
Wat is die Lara toch een lekker ding............ je zou zo overstag gaan om nog een pup erbij te nemen.
Amber vond het helemaal prima dat Lara er was. En zoals een goede moeder hoort te doen, werd Lara even terecht gewezen.
Maar Lara liet de kaas (lees bot) niet van haar brood af eten......

De onderstaande foto's spreken voor zich!


Wat een meid!!


Ach gut, ze zoekt nog even wat steun, want die Amber is toch wel groot.


Maar Amber past zich goed aan en gaat voor haar liggen zodat ze op haar gemak kan wennen


Ellen met Lara


Een Munsterleeuwtje


"dat botje zou ik ook wel willen"


"ik doe net of ik Amber niet zie"


"Mag ik??"

"Yes!!"
Het apport zit er al in.....


Amber laat toch nog maar eens even zien, dat zij de controle heeft....
"Oehhhhh daar komt Amber"


"en nu smullen....."



"Het, en wie ben jij?"


Vanavond komt Kevin en Inge samen met Lara, ze krijgen hun eerste les, de basis regels.
Zelf ben ik wel nieuwsgierig hoe Lara op een fazantendummy gaat reageren.
Maar dat is nog even een verrassing ...............



1 opmerking:

  1. Wat een mooi pupje.
    Je wordt er hebberig van.
    Wens Kevin en Inge maar proficiat namens ons.
    En waarschuw ze maar voor het Münster-virus.

    Groetjes Gitte, Roger en Abby

    BeantwoordenVerwijderen