Pagina's

dinsdag 19 juni 2012

Nieuw familielid

Kevin, mijn broer en Inge hebben gisteren hun pup mogen gaan halen bij Linda Louwman.
We hebben nu ook een hondje van het Zonnebeekbos in de familie!!

Ik breng de Grote Münterlander-virus over aan alle gezinsleden.
Haha nog 1 zwager, mijn zus en mijn moeder te gaan om een Grote Münsterlander als metgezel aan te schaffen.

One big happy Grote Münsterlander family.


Mag ik jullie voorstellen, de jongste aanwinst binnen de familie;

Betze van het Zonnebeekbos, ze wordt nu Lara genoemd.



Wat een schatje!

Van Linda heb ik vernomen dat het een pittige dame is. 
Ze was het kleinste uit het nest (inmiddels niet meer) en een vechtertje. 
Dat beloofd wat!!


Kevin en Inge heel veel plezier, geluk en een goede gezondheid voor deze kleine meid.
Geniet van de puppy-time, voor je het weet zijn ze groot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten