Pagina's

maandag 17 september 2012

Afzien.......en succes!!

We hebben weer een zonnige trainingsdag erop zitten.
"Het blok" stond weer centraal, voor sommige nog steeds afzien en anderen een succes.
Volhouden en oefenen, oefenen en nog eens oefenen!
Je ziet resultaat .........

We hebben na de warming-up de groep opgedeeld in 3 groepen. Claire, Danny en ik ontfermde zich ieder over een groepje.
Ik probeer aan ieder groep aandacht te geven, is me bij de puppen niet gelukt, dus deze krijgen volgende week meer mijn aandacht.

Nu de prachtige foto's gemaakt door onze hoffotograaf Christiaan, waarvoor mijn dank!!

Allereerst plaats ik een foto die me erg aansprak, mede omdat Uno eigenwijs is met apporteren.
Maar zo langzamerhand begint hij het leuk te vinden........


Uno de labrador in de groep

De foto's van de warming-up;


We waren met 12 honden, verschillende leeftijden en niveau's



Commanda "plaats" 

En nu de foto's met "het blok", 'de bloed, zweet en trainen -oefening':


Even nog wat uitleg van mij en dan "an de geng"


Lara met blok en al lopend. Heel goed!!
Blijf ook aan de afwerking werken.....


Gaat heel goed Cees. 


Paul met Axel. 
Goed oefenen.......komt van alleen.


Prima Petra, gaat steeds beter met Djego, volhouden!!


Denk aan de extra oefening die ik je zondag heb meegegeven.
Vast en de afwerking.


Kleine Sil, ze doet het.......!!
Heel keurig


Feya, ook al heel ervaren ermee....
hihi, ook al gooit ze af en toe haar kont tegen de krib.


Frans en Floyd. 
Floyd toont wat verzet, maar opeens........


....doet Floyd het !!


Freya; " is dit nou echt leuk?".....


Nogmaals Freya


Lara die bij mij in de houtgreep zit. 

En na deze vervelende oefening gaan we wat leuks doen. 
Apporteren met dummy's aangepast op ieder zijn niveau.


"de grote" mochten een apport met haas doen


Freya


Amber. De foto heeft wel een leuk effect.....(net een schilderij)


Brutus


Floyd die vol enthousiasme de dummy gaat halen


Puk


"puppy-groepje"


Puk, 2 weken geleden wilde hij nog geen dummy......



Gaat toch goed he?



Baasje met Puk



Lara in de aanslag


De konijnendummy, lijkt zwaar voor haar.....





Als een spons slurpt ze alle indrukken op


Kevin en Lara


15 weken oude Sil met vossenstaart


"Hey kijk! ze maken een foto van ons......"




iieeehhhh bah......behaard ding......


"die Claire doet gek......"


Cicile met Skipp


Skipp heeft hard gewerkt



Mooi hè? Hier zien we goed contact met baas en hond.




Uno die "zoek verloren" uitvoert 


Goed gedaan Uno!!!
Dan mag je trots kijken hoor!! heel netjes....


Axel




Floyd


Het "gevorderden" groepje


Heerlijk!! Een knuffel aan Freya en Nickel....


Nickel


Merel en Brutus


Amber


Amber


Nickel


Oehhhh mooi.....
(Nickel)


Met de gevorderden hebben we een dubbel apport gedaan.
Leuk om te doen, eist wat discipline voor hond en baas


Keurige afwerking



Freya


Prachtig, dit is Freya!!
(blik van haar moeder......)


Heel braaf.....


En als laatste ' mijn Amber'.......


Door het lesgeven, vergeet ik haar gewoon.


Ellen heeft met haar getraind. 
'Het ging goed', zei ze......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten