Pagina's

donderdag 13 september 2012

Ik wil mijn geld terug!!!

Ik kreeg deze whatsup van Roger met de volgende foto van Abby:


Abby had zich flink uitgeleefd in de pas aangelegde tuin van Roger en Gitte.
Ik zei dat de garantie na 1 jaar verlopen was en dat ze me niet meer aansprakelijk konden stellen.
En eigenlijk vind ik Abby erg onschuldig uitzien, volgens mij heeft Roger zelf de schop genomen.

Waarop ik het antwoord kreeg: " Ik dacht een proeftijd van 2 jaar, daar moeten we het zeker meedoen, wat een monster. Ik dacht dat ze vrolijk door de tuin aan het rennen was, maar ze was aan het graven"
"de bezem, zul je bedoelen om het gat dicht te vegen, ons gazon lijkt wel een mijnenveld"



Abby heeft in ieder geval humor, want toen Roger het gat ging bekijken kwam ze naast hem staan en keek ook naar het gat en vervolgens naar Roger, alsof ze wilde zeggen "mooi hè?".

 Ze hebben het Abby snel vergeven want een tijdje later lagen Roger en Abby weer knus op de bank.

Dit heeft ze nu echt niet van haar moeder, Amber doet zoiets niet..........NOOOOOIIIIT !!!
Ik denk eerder van haar vader..........



Geen opmerkingen:

Een reactie posten