Pagina's

zondag 2 september 2012

'Jatsen' naar Maarten en Storm

Voor de zomervakantie hebben we een datum gepland om weer eens te gaan "jatsen" naar Putten.
Vrijdag gepakt en gezakt op weg naar Peter en Karin waar we rond 4 uur hartelijk werden begroet door hun en natuurlijk Maarten en Storm.
Het lijkt wel of de honden ons niet vergeten zijn. Jammer dat Amber niet mee kon (ze was loops) anders hadden we over een paar weken weer zo'n leuk nestje uit de combinatie Amber en Storm, haha.

Ditmaal had ik mijn camera meegenomen en heb enkele leuke foto's gemaakt van het koppel.
(het grote gedeelte van de tijd ging op in 'lekker jatsen')


Links Storm (vader) en rechts Maarten (zoon)
Wat een statige houding heeft die Storm, hoe ouder hoe statiger lijkt het wel.


Ik heb een hele kop- en bouwstudie op hun losgelaten.
Maarten heeft de snelheid, souplesse en bouw van zijn moeder. 
Ook de oorstand is hoger net als Amber. Echter de uitdrukking, snuit en kleur vacht heeft hij van zijn vader. Van beide dus iets.
Erg leuk om dit in de honden terug te zien.



Hier kun je goed zien dat de oordracht van Storm lager zit dan Maarten.


Wat een mooie hond hè? Echt de blik weer van Amber.......


En hier weer het statige van zijn vader.......


"wij kennen elkaar niet......"

Ik heb ook nog foto's gemaakt in het bos, echter het licht is daar niet goed om te fotograferen, ook de actiefoto's komen niet goed tot zijn recht, maar deze foto vond ik gewoon heel erg grappig........

Ik denk dat we daar gewoon een traditie van gaan maken om regelmatig naar Putten gaan om te Jatsen..... :-))


Geen opmerkingen:

Een reactie posten