Pagina's

vrijdag 14 september 2012

"oud archief"

Ik ben opzoek geweest naar wat foto's toen Amber nog piepjong was.
Door een crash destijds zijn maar weinig foto's overgebleven, erg jammer.
Maar ik heb nog een aantal leuke gevonden:

Hier lag Amber bij haar moeder


Week of 3....


4 weken



Hier hadden we haar uitgezocht, wat was ik trots met mijn nieuwe aanwinst


We zijn toen nog een aantal keren op bezoek geweest.
6 weken


6 weken


Kippenapport, het apporteren zat er eigenlijk al vroeg in, 7 a 8 weken



Hier helpt Amber me met de was vouwen.......


Samen met haar zusje Krisje in het speelhuisje van de kinderen


7 weken


3 a 4 maanden


Je ziet hier echt haar blik in........kan ook niet anders


Eerste kennismaking met schapen



Een tijdje later kwam ze me hier een lijk van een vis brengen en wat doen we dan??
Heel blij zijn en vooral netjes aannemen, ........gatver!


De zandhond, mei 2008. De eerste keer mee met vakantie in Zeeland.


Jaccuzi girl, ze maakt hier zelf de bubbels


Voor het eerst voorstaan op een konijn


Oeps.......Vergeten!!


Hier ligt Zarrin en Amber in de cabrio te slapen.


Boven zien we Amber heel stoer de paarden goede dag zeggen.....


Gewoon even wat foto's uit haar jonge leven. Nu staan ze op het blog en gaan ze niet verloren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten