Pagina's

maandag 15 april 2013

Een trio-tje.........

Haha ...... trio-tje!
Tja de term 3 musketiers of dooddoeners heb ik al vaker gebruikt.
Dus dit keer vond ik een trio-tje wel geschikt, want op de foto's zijn ze voornamelijk steeds met zijn 3e.

Mag ik jullie voorstellen:
Amber (moeder), Milo en Abby von Cayer Blanck (broer en zus).

We hebben Milo deze week te slapen, erg gezellig zo'n kerel in huis.
Gitte wist dit natuurlijk en ik kreeg vandaag een whats-up of ik vandaag nog ging wandelen en of ze niet meekon.
Vlak erna kreeg ik ook een whats-up van Claire met de vraag of ik nog ging wandelen en of ze mee kon.
Natuurlijk kan dat!!
Daar ging het trio dames (Claire, Gitte en ik) met trio honden (Milo, Abby en Amber) aan de wandel.

Hieronder een impressie van het trio:


Zelfs een spontane actiefoto is met zijn 3e
vlnr Abby, Amber, Milo


3 op een rij....



Nu netjes zitten....... ze zijn nu nog schoon.....
vlnr Abby, Amber, Milo



Duidelijk te zien dat het broer en zuster is.
Links Abby, rechts Milo
En dat spook erachter die niet in de camera wil kijken, Amber.


Een Grote Münsterlander vergadering met als lokatie een kleine modderpoel.


Inmiddels hadden ze nog een grotere modderpoel gevonden.


En dan zie je er zo uit.....
(vlnr Abby, Milo en de aanstichter Amber)


En maar blijven lachen.......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten