Pagina's

donderdag 18 april 2013

Wat is de natuur toch mooi!

Zo langzamerhand begint het echt lente te worden.
Het wordt groen, het bloeit, de geur, de dieren......prachtig!


Milo'ke is nog steeds bij ons, hij wordt een volwaardig fotomodel.


Hij houdt het tempo van zijn moeder niet bij en heeft vaak zijn tong tot op zijn knieën hangen.
"Erme jong...."


Hij gaat er dan gewoon bij liggen, even bijkomen en dan gaan ze weer....


En Amber staat dan te wachten......
Wanneer is hij uitgerust?


Een koppeltje eendjes..........misschien hebben we binnenkort kuikens?


Mits ze niet worden gestoord...........


Bos anemoon, het licht was niet goed, maar ik heb geprobeerd om ze er mooi op te zetten.
Het is mooier als de zon erop schijnt. 


De honden komen eens naar me kijken of ik nog leef, geloof ik.
Ik lag namelijk op de grond om de bos anemonen te fotograferen.
Dat vonden ze een beetje gek.....


Het toetje van de dag. 
2 reeën tussen de bos-anemoon en kijken mij nieuwsgierig aan.
Wat zijn het toch mooie beesten, mijn dag is altijd goed als ik reeën heb gezien.


Vanavond, 1ste avondtraining met de hondjes............ ben benieuwd!
Ik heb er zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten