Pagina's

zaterdag 27 april 2013

Gewoon een zaterdagochtend wandeling....

Vanmorgen samen met mijn zus heerlijk door het bos gewandeld.
Lekker vroeg, zodat we ook wat beestjes konden spotten en we hebben heel wat gezien, voornamelijk veel reetjes.

Claire en ik hebben zo'n tik dat we altijd menen om een hele fotoreportage van ons te maken.
Dus dan gaat de mobiel de lucht in en proberen we de mooiste positie van onszelf te krijgen om er zo leuk mogelijk op te staan.
En als ik dat zo schrijf denk ik...........hoe belachelijk kun je zijn en moet het vooral belachelijk uitzien, hahaha.

Maar bij de fotoreportage zaten ook leuke foto's van Amber en ik erbij.


Ik heb mijn sportkleren aan met het voornemen om nog te gaan sporten,
maar nu ik zo hier aan de computer zit krijg ik steeds minder zin om met er toe te bewegen om in de auto te stappen en 1,5 uurtje me af te peigeren........




Een van de 15 foto's..............


hihi we kijken steeds hetzelfde....

Ellen staat naast me en zegt "wat zijn jullie toch gek"
Nnuuuhhh toch??



Geen opmerkingen:

Een reactie posten