Pagina's

donderdag 24 april 2014

Op puppybezoek bij "uut 't Vossebeltseveld"

Ik had aan Anita en Ronald al aangegeven dat ze moesten zorgen dat ze alle pups vergeven had alvorens wij met zijn allen op bezoek kwamen, want de verleiding is erg groot om toch overstag te gaan.

Er was duidelijk een favoriet bij ons en de teleurstelling erg groot bij de kinderen dat we er niet een konden uitkiezen.
Wat een opluchting dat ze allemaal vergeven waren.
Als we besluiten om een pup erbij te nemen ga ik alleen op pad, zonder kinderen!
Want die puppy-oogjes van de kinderen kan een moederhart niet zo goed tegen, hihi.

Hier beneden enkele foto's van het nest Mika van het Meekenesch versus Ghyllbeck Rapax Dixon.



Arme Mika..... de pups beginnen nu scherpe tandjes te krijgen dus het voeden is nu pijnlijk. 


Ziet er geweldig uit. 


Wat un mupke....


Stoere bink


Mathieu vond ze ook geweldig.....


Deze was zich aan het vermaken met het gras.


Flinke reu!



Nu komt onze favoriet..... duidelijk!


Er wordt zich wat afgesleept met die pups, ze hebben ze allemaal wel ff gehad :-))



Ach gut...... de pup wil met ons mee??? hihi



Daar smelt je toch voor hè?




Het is wel heel duidelijk waar onze smaak naar toe ging. 
Ben ik blij dat ze vergeven waren en daarbij het is een reu.
Uiteindelijk wil ik toch een teef......
Maar voor deze....... zou ik gaan twijfelen, hihi. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten