Pagina's

maandag 16 januari 2012

Barones Meggie von Cayer Blanck

Gisteren hadden we Meggie de hele dag tot onze beschikking. Heel vroeg in de ochtend werd ze ons gebracht. Dus zondagmorgen kon ze gewoon meedoen aan de training. 
Prompt erna belde mijn zwager of hij Brutus kon brengen, ze hadden andere verplichtingen.
Oké, dat ging ook nog wel. Hij moest me wel Brutus brengen op het trainingsveld, omdat ik al eerder begon met de puppy's (Doerak, Axel en Nikkel).
Dus ik had die zondag 3 honden thuis. One big familie!

Nu was Gite zo goed (van Abby) om zich die middag te ontfermen over Brutus. Ze vond het leuk om hem even te laten zien aan Roger. Ze hadden namelijk toen ze ongeveer 8 weken waren, Brutus ook op sleeptouw genomen. Ze waren toen gaan 'jatsen' (er op uit trekken) naar Maastricht.
De foto's en verslag krijg ik nog van Gite, dus wordt vervolgt.................. 

Maar nu Meggie.................
Meggie lijkt zo veel op haar moeder dat ik echt goed moet kijken wie wie is. 
Ze is even groot, net zo zwart, dezelfde kop, Amber heeft net wat meer witten vlekken op haar borst.
Zo moeder, zo dochter zullen we maar zeggen.



Boven: Meggie neemt zoveel mogelijk piepspeeltjes in haar mond.
Aan één heeft ze niet genoeg!


Hier zijn ze dan: Moeder en dochter.
Aan jullie om te zeggen wie wie is?



Het zonnetje scheen weer eens na een lange periode van duisternis.
De honden zijn met dit weer lekker veel buiten geweest, heerlijk!
Dit is Meggie trouwens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten