Pagina's

maandag 30 januari 2012

SNEEUW!!

Vanochtend wakker geworden met een laagje sneeuw, ca. 3cm!!
Dan begint bij mij de dag al goed. Ik had ook nog Floyd te logeren, dus het is feest bij huize Nuijts!
Van mijn zus Claire kreeg ik al vroeg een sms bericht dat ze meeging wandelen, nog groter feest!

Daar gingen we dan, een wandeling door de eerste sneeuw van dit winterseizoen.


Amber vindt sneeuw helemaal te gek!
Ze heeft dan ook héél véél sneeuw in haar oren zitten, ze luistert namelijk om de verdorie niet!


Het was heerlijk, jammer dat de foto's een beetje donker zijn uitgevallen.
Boven is Floyd die weer achter Amber aangaat.



Tja....... en wandelen in de sneeuw is niet zonder risico's.
KABAM!!!!
Daar ging dat lange lijf onderuit. En geloof me dat duurt even voordat ik de grond raak.
Claire vond dat hier een foto van moest worden gemaakt, revanche van al die keren dat ik Claire met een blunder heb gefotografeerd.


Dan doen we net alsof ik daar gewoon al zat samen met Floyd en Amber. 
Gewoon.......... een modelfotootje, niets aan het handje.......


Floyd


Met zijn tweeën sjezen door de sneeuw


Op bovenstaande foto was de bedoeling om beide honden netjes neer te zetten om een geweldige mooie foto te maken, zo eentje voor op de voorpagina van ons clubblad. Snap je!?
Alleen er was één hondje die nu wel héél véél sneeuw in de oren had.
En die brave Floyd bleef netjes zitten, hij hield wel Amber nauwlettend in de gaten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten