Pagina's

maandag 9 januari 2012

Met Amber en Casper op avontuur!


Dit lijkt wel een titel van een goed boek!
Het was in ieder geval een geslaagde wandeling, samen met Guido, Bjorn en de honden.

Degene die de eindejaarswandeling met me hebben gelopen zullen de plaatsen op de foto's herkennen.



Boven: ze stonden hier geweldig en ik was net op tijd om deze foto te maken. 
En Zjoef..... weg waren ze!


Boven en onder; Het hindernisse pad; Deze naam heb ik zelf verzonden. 
Het is eigelijk een illegaal pad door het bos, het is klauter en klimwerk om dit te doorlopen.
De honden vinden het geweldig! Dus ik ook!




Na alle regen van afgelopen dagen zijn de kikkerpoelen weer gevuld. Helemaal te gek voor de honden, wat minder voor de kikkers en de salamanders, maar deze zitten diep onder de modder.



Boven, onder en daaronder; 
Dit is de "Wolfskop" een berg geheel van mergel. 
Voor de honden wat  vlieg- en stuntwerk. Voor ons, af toe hartkloppingen! ;-)




Boven en onder:
Ik kan het dan toch niet laten om ze even netjes neer te zetten om "proberen" een mooie foto te krijgen.
En aangezien ik niet snel tevreden ben, zijn het er heel wat geworden, met het gevolg dat ik niet kan kiezen  welke ik moet plaatsen, hihi. 



Na een pittige klim de "Wolfskop" op, krijgen we een wat heiig-gebiedje.
Ik heb helaas geen foto van het uitzicht gemaakt wat toch echt de moeite waard is.
Jammer, de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten