Pagina's

dinsdag 24 januari 2012

Bloghoppen!

Je kunt van de ene blog naar de andere blog hoppen, hartstikke leuk!
Als je op mijn site kijkt zie je rechts "een lijst met blogs".
Je kunt direct zien, hoe lang geleden er een nieuw bericht is geplaatst door ander blog-gebruikers.
Het mooie is dat zij inmiddels ook "een lijst met blogs" hebben.
En zo hop je van de ene blog naar de andere blog.
Je bent altijd "up to date" inzake de verhalen van de Grote Münsterlanders.

Ik daag de bezoekers van mijn blog en van collega bloggers uit om ook een blog te maken van hun Grote Münsterlander.
Het is hartstikke leuk om te doen en zo heb je tevens een leuk naslagwerk van je eigen hond, een soort digitaal dagboek.
Het ontwerpen van je blog is het meeste werk, maar het is gebruikersvriendelijk.
Als het mij gelukt is, lukt het jullie zeker!

En voor degene die een site heeft, zou ik eens overwegen om in jullie site de blog te implementeren.
Ik heb namelijk het vermoeden dat een blog meer gelezen wordt dan een site. Vooral nu je kunt "bloghoppen". En zo krijg je een heel netwerk en meer reclame (voor de fokkers).
Ik zou zeggen DOEN!

Als je dan je eigen blog hebt, hoef je alleen even je blogadres door te geven en dan kan ik je toevoegen aan mijn bloglijst.


Bovenstaande foto is afkomstig van de blog van Barones Abby(gail) von Cayer Blanck.
Gisteravond heb ik wat gespeeld met de fotobewerking.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten