Pagina's

zondag 6 maart 2011

BATJES in het kwadraat....

Mijn keuken leent zich ervoor om één gedeelte voor de hondjes en één gedeelte voor de "grote mensen" te hebben.
Vanmorgen hebben de batjes, ik kan het niet anders noemen en dan ook nog eens in het kwadraat, hun territorium vergroot. Een ravage 1ste klas.
En hoe was dat alweer, dat ik met trots zei..... "hun poepjes doen ze buiten".
Amehoela!!!! Nou..... vanmorgen niet!
In de "grote mensen" keuken lagen wel geteld 11 poepjes! En overal plasjes.......
En dan komen die batjes met hun kwispelende staartjes en wiebelende lijfjes vol enthousiasme naar je toe hollen om je te begroeten, met hun onschuldige oogjes.
En het mooiste is, hun hondenhoekje was brandschoon!
Naar buiten met ze..........
Ik heb mijn huishoudelijke kwaliteiten moeten laten zien (en dat is echt mijn hobby?!), anderhalf uur ben ik bezig geweest om alles weer schoon te krijgen.
Onder het poetsen heb ik toch weer stiekem moeten lachen van hun streken.

Daar staat jullie nog wat te wachten.....

Hieronder nog een paar "schattige" foto's;
En vooral als ze slapen zijn ze zo lief...........




Baron Tim en Baron Casper
(en het lijf van Baron Teun.....huh?)



Heel veel pootjes.....


Barones Ciska (volgens mij?)

Baron Brutus

Barones Abby is gekke bekke aan het trekken. Zij was de enige die niet sliep!

Baron Tim



En nu nog wat buiten foto's:

Staand voeden

Baron Brutus

Barones Ciska en volgens mij Baron Maarten

Baron Brutus

Barones Ciska


Baron Teun en Baron Brutus

Hier heeft baron Teun, Brutus liggen...
Oh jee...... Barones Abby brengt zich weer in de problemen!!
Ppfff net op tijd......


Baron Milo

Barones Ciska

Hier wordt Baron Maarten door Amber flink gecorrigeerd!

Barones Abby

Volledig onderdanig

Barones Abby

Barones Freya

Ik merk zelf dat ik een aantal pups niet op de foto heb. Ik ga proberen die ook nog vast te leggen.
Je hebt ook ogen te kort. En zelfs ik weet af en toe niet wie wie is.



2 opmerkingen:

  1. Ooooooh ze zijn echt te schattig!!!! Daar kan je toch niet boos op worden :)!!!!

    We zien elkaar binnenkort!!!! Groetjes,

    Marta en Domi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HIHIHI, ik had je gezicht wel eens willen zien.
    Toen je de keuken onder gescheten vond.
    Roger zei al : Abby is vast als eerste over de plank geklommen.

    Groetjes Gitte en Roger

    BeantwoordenVerwijderen