Pagina's

zondag 27 maart 2011

Update Baron Tim von Cayer Blanck

Het verhaal van Trudy over Tim.

Het wandelen met Tim gaat al vooruit. Hij loopt een paar meter en gaat promt zitten, om te kijken naar een fietser, auto, struikje of wat dan ook. Ik loop hem dan te lokken met een snoepje of een bal met touwtje enz. enz..... Ik loop flink geduldig te zijn en dan komt dat zeker wel goed. En ik denk dat het ook wel komisch is om te zien, ik kromlopend en op mijn hurken, Tim lokken met een snoepje of met een takje of zo..... :)


En ik denk dat het vloerkleed in de kamer, maar even wordt opgeruimd. Het ligt natuurlijk heerlijk zacht, maar is ook een leuk kauwobject!!
Als ik thuis iets in de kliko gooi - en die staat net achter de poort- loopt hij zonder riemje mee en ook weer mee terug.
Vanochtend na de wandeling liet ik hem op de oprit los lopen, dat is hij al gewend. Maar vanochtend trippelde hij naar de stoep terug en bij de buren de voortuin in en legde daar 'in vol ornaat' een bruintje weg . OEI OEI :) Maar ik had natuurlijk een plastic zakje bij me, en heb het natuurlijk opgeruimd. Het zijn aardige buren, maar ik was blij dat de overgordijnen nog gesloten waren :) hi hi hi
Overdag zoekt hij zelf de bench op om te slapen of te rusten. 's Nachts neem ik hem mee naar boven en heb ik een grote doos en gaat daar heel goed in slapen. Alleen de afgelopen 2 dagen, als hij om 6 uur weer wakker wordt om even wat te plassen, loop hij daarna zelf rechtstreeks naar de kamerbench om verder te slapen. Ik ben ook al begonnen om hem alleen te laten in de bench. Ik sluit het deurtje als hij slaperig even na een half uurtje of wat later doe ik het deurtje weer open, zonder extra geaai of zooi, hij kijkt dan even op, slaapt verder, of drinkt eerst wat, of komt er uit en wil dan plassen of zo. Dus ik vind dit al erg goed gaan.
Vanmiddag ga ik met hem naar de dierenarts, voor een eerste kennismaking. Ben erg benieuwd hoe hij dit gaat vinden.

Maar daar mail ik daarna weer over ;)
Voor nu heel veel groetjes,
Trudy



Dank je Trudy......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten