Pagina's

zondag 27 maart 2011

Update Franciska von Cayer Blanck

Het verhaal van Lies en Jo:

Ha Bianca,zo hebben wij vanmorgen ook gelopen met Spot en Ciska.
Ik ben nog niet ervaren genoeg om Foto s door te sturen hoewel ik wel alles compleet heb gekregen van de kinders
.Ik gebruik nog steeds een ouderwets toestel met een filmpje wat ik weg moet brengen.
Daar heb ik er nu al 2 van vol.
Nou je had het wel goed geschoten dat Cisska een ondernemend vrouwke was.Wij hebben nogal een groot terrein en elk gaatje gebruikte ze om door te kruipen.
Jo heeft de hele week alles afgezet en dichtgebonden terwijl hij toch al voorzorgen genomen had.
Je lacht je helemaal wild. We houden haar goed in de gaten en dan is ze aan het rotzooien en ineens zie je ergens weer een koppie opduiken hallo zijn jullie er nog? Zien jullie wel wat een lol ik heb?
Ze heeft een hekel aan alleen zijn,maar wat zo leuk is,als wij toch eeens even wat anders moeten doen kan ze zich prima vermaken....Gister had ze een zakje met leeggepikte pinda s van de vogels.
Ze had het tussen de voorpoten en het was net zo n eekhoorn.
Zondag was ze net een dag hier en er kwamen wandelaars langs met een pup kruising Leonberger PYreneese berghond van 3 maanden,zo n beer weet je wel.
Dat kleine ding aan het blaffen voor het hek. Wegwezen,hier woon ik.
Als Spot naar haar snauwt en soms terecht gaat ze om het hoekje van de bank terug zitten bekken.
Kortom het is een heerlijk ding al loopt de hele familie al met kapotte oorlellen een neuzen en armen van die scherpe tandjes.
Maar ze weet ook al goed wat NEE is.Dan laat ze al wel direkt los.We zijn heel blij met haar.

Tot Zondag Jo en Lies.

Dank je, gaat goed dat mailen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten