Pagina's

woensdag 16 maart 2011

Boswandeling.....

We hebben het veld gehad, nu het bos!!
En wat was dat leuk. Vol vertrouwen ging ik (alleen) met Amber en de raad van 11 het bos in.
De auto geparkeerd, iedereen eruit................... daar gingen ze............ de KL..... op!!
Maar net als CEASAR (de hondenfluisteraar, hihi) schouders naar achter en gewoon doorlopen. Uitstralen dat ze achter je aan komen, en tegen jezelf zeggen "ik ben de roedelleider".
Verhipt het werkt........ ze komen netjes achter me aan.
Ik lijk wel de rattenvanger van hameler.....

Hieronder een impressie:

8 pups, 3 aan mijn kleren!!


Achter Amber aan....

Barones Abby en Barones Ciska

Barones Abby (sorry Gitte en Roger)

Baron Tim




Baron Brutus

Baron Casper

Baron Floyd

Baron Casper

Baron Floyd, Barones Ciska en Baron Milo

De 3 musketiers Baron Floys, Baron Teun en Baron Brutus

Baron Floyd

Barones Freya, Baron Maarten en Baron Brutus


Baron Maarten

Barones Meggie

Baron Maarten en eentje speelt kiekeboe.....ik denk Baron Casper!??

Baron Maarten

Barones Meggie

Baron Milo ('ke)



Baron Tim


3 opmerkingen:

  1. Klein foutje, Bianca.
    Barones Ciska is eigenlijk Barones Abby. ( hihihi)
    Sorry, kon het niet laten. Ik herken haar aan de witte staart.
    groetjes Gitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Bianca,

    Wat leuk die foto's in het bos, hoe heb je dat maar gedurft ze nu al los te laten, knap gedaan. De hondjes hebben het heerlijk naar hun zin, genieten van de buitenlucht, super gaaf.

    groetjes,
    Floor Rutten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat een mooie foto's!!!! En de laatste foto van Milo'ke met de stok is ongelooflijk schattig!!!!! Deze avond is het eindelijk zover, dan mogen we ons lief Milo'ke mee naar huis nemen!!!! We zijn echt super blij :)!!!

    Groetjes,
    Marta en Domi

    BeantwoordenVerwijderen