Pagina's

maandag 21 maart 2011

Het thuisgevoel.........

Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke mails en reacties op de blog.
Vooral de verhalen van de pups, hun eerste dag en nacht in hun nieuwe huis. Haha ik heb krom gelegen van het lachen...

Ook krijg ik al leuke foto's binnen van de trotse eigenaren......
Hieronder een selectie:






Volgens mij heeft Baron Teun nog niet in de gaten dat hij een huisvriend heeft. Hij ligt heerlijk te slapen op zijn mega groot kussen. De kat denkt er volgens mij anders over........















Baron Maarten heeft nu al het kussen ingepikt van Storm!
Dat beloofd wat........









 

Barones Abby komt dagelijks op bezoek en dat vind ik natuurlijk geweldig......
Ondanks dat Abby op kamers woont, krijgt ze toch nog wat opvoedles van haar moeder en dat gaat er soms heftig aan toe.



Baron Milo von Cayer Blanck:

Baron Milo, voellt zich helemaal thuis. Hij heeft zelfs al een Grote Munsterlander vriendje uit de buurt.
De oren van Marta vind hij heerlijk......


Tim von Cayer Blanck
Tim von Cayer Blanck voelt zich prima thuis, hij slaapt als een roos........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten