Pagina's

dinsdag 1 maart 2011


Na alle poepjes en plasjes te hebben gedaan gaan ze met ze allen de mand in, kort tegen elkaar aan. Voor mij erg makelijk dan hoef ik geen pups te zoeken in de tuin. En ik maar tellen...1,2,3,4,5,6,7, 8,9,10, .......huh waar is 11?? Die lag helemaal onderin!. Compleet ze kunnen naar binnen.



Opvoedcursus door MAMs


Van links naar rechts, Abby, Freya en Milo



Ze krijgen geen pap meer, maar vaste brokken, ze moeten nu wat harder werken voor hun eten. Dit is Tim.


Spelen en uitdagen, dat gaat de hele dag zo en het gaat er af en toe flink aan toe!
Liggend Meggie, Freya en onderdaning Ciska (voorals nog)


De koning heeft het rijk voor zich, dit is Brutus.


Zärrin en Ellen met veel pups om zich heen.
Links naar rechts; Maarten, Tim, Freya, Casper, in arm bij Ellen Abby, op schoot bij Zärrin Ciska.

De rest zat netjes in de houding aan mijn voeten, hihi......en natuurlijk allemaal links, zoals het hoort. Helaas is daar geen foto van, erg jammer....

Ellen krijgt een knuffel van Abby


2 opmerkingen:

  1. Gitte en Roger1 maart 2011 om 18:23

    Hé, Ellen, ik zie het al.
    Jou kan ik wel bellen als we een oppas nodig hebben voor Abby.

    Groetjes Gitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze groeien als kool, niet te geloven ! Wat enorm leuk om te zien dat Ellen en Zarrin er zo lief er mee bezig zijn :)
    Ja ja en TIM apart op de foto bij de brokjes. YES YES YES

    Lente groetjes,

    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen