Pagina's

dinsdag 22 oktober 2013

Dag 10 rustdag.....

Gisteren hebben we besloten om vandaag een rustdag te nemen. Gewoon 'niets' doen en op de camping blijven. 
Dit komt goed uit want vandaag (en gisteren) voelde ik me niet helemaal top. 
Ondanks de energie die je van zo'n land krijg merk ik toch dat mijn lichaam me een halt toe roept. 
Vandaar een verplichte rustdag om alle indrukken te verwerken. 


Tijdens mijn ochtendwandeling langs 'het meer' kom je toch verassende dingen tegen.

Het is volgens mij geen meer, want het heeft eb en vloed. Dit is toch alleen bij zee??


Een groep ganzen die laag over het meer vliegen. 


En wat doe je op zo'n rustdag?
In de zon met Amber op je schoot een boek lezen van Nicci French, wachtend op de woensdag. 

Ik had niet gemerkt dat mam hiervan een foto had gemaakt. 
Ik sta er ook echt geweldig op?!


We zijn hier trouwens helemaal van de bewoonde wereld afgesloten, geen bereik. 

Nu snap ik ook waarom ze overal telefooncellen in de middle of nowhere hebben staan. Dit om een beetje bereikbaar te zijn (mits kleingeld op zak)

 
Ik heb hier nog om moeten lachen. 
Nergens een camping te bespeuren maar wel overal van die rode telefooncellen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten