Pagina's

donderdag 17 oktober 2013

'Qeeuns vieuw'

Sterling achter ons gelaten opweg naar Blair. 
We hebben een touristische route genomen en dat was een voortreffelijke keuze. Wat is Schotland mooi, hier doe je het voor! 
Op ons kaartje stond 'Queens vieuw', ik zeg 'mam, daar gaan we naar toe, met zulke naam moet het er prachtig zijn' 

Mam kijkt me dan altijd een beetje benauwd aan, met een blik 'zullen we dit wel doe?' 
Inmiddels weet ze toch dat ik het gewoon doe. 
Haar meest gebruikte woorden zijn ook 'ongelofelijk ', 'oh... Wat sjoen', 'dit zou geen enkele vrouw in Nederland alleen doen', 'je doet of thuis bent op de weg' 
'Dat heb je weer perfect gedaan'

Maar dat ter zijde, de route was een beauty. En op het uitzichtpunt van 'Queens Vieuw' adembenemend. 



We hebben hier meer foto's gemaakt met de canon. Dit krijg ik vooralsnog niet geplaatst. 

Ik zag onderaan een camping liggen, daar zijn we naar toe gereden voor de overnachting. 
We hadden 1ste rangs plekje! Als eerste de stoelen uit de camper en genieten van  alle moois wat we gezien hebben en wat voor ons ligt. 




En al genietend ging de zon onder, zo mooi!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten