Pagina's

dinsdag 22 oktober 2013

Dag 8 - lid 1; Isle of Skye....

De maanmannetjes zijn geland!!
Vanacht werd ik wakker omdat ik een voertuig de parkeerplaats op kwam rijden. En dat middle of nowhere. 

Zo nieuwsgierig ik was ben ik toch uit het raam gaan kijken (mam lag te snurken). En jawel de maanmannetjes zijn geland!!
4 buitenaardse wezen met een koplamp op hun hoofd, dikke regenkleding aan, rugzak en tassen in de hand. 
'Wat gaan die nou doen?' 

Het was een buitenaards tafereel, op de klok 12uur en pikkedonker!
Daar vertrokken ze, gepakt en gezakt de bergen in. 
Ik schiet me toch niet in de slappe lach, met de gedachte dat mam in haar broek zou poepen van de angst. Door mijn lachen wordt ze wakker en vraagt 'wat is er Bianc?' 
Waarop ik zeg 'mam, je geloofd het niet, de maanmannetjes zijn geland' 
Die opmerking vond ze niet leuk, ik heb al lachend wijselijk mijn mond maar gehouden. 

Wie gaat er nou ook midden in de nacht een bergwandeling maken, dan ben je toch een fanatiekeling of knatsgek!!

De tocht gaat verder naar Isle of Skye. Het lijkt wel of het steeds mooier wordt. We rijden nu veel langs de kustlijn en op hele smale wegen. Eigenlijk eenbaans wegen met af en toe een inham om je tegenligger de ruimte te geven om te passeren. 
Mam knijpt vaker haar billen bijeen als een grotere wagen moet passeren. Ze zegt dan 'het is alsof ze de voorruit in komen'. 

Vandaag was het voor het eerst wat donker weer en regenachtig, de foto's zijn daardoor iets donkerder uitgevallen. 


De route die gereden hebben. We staan nu weer wild te parkeren. De campings die er zijn zijn gesloten. Het is de 3de dag dat we ons niet hebben gewassen, behoudens de kattenwasjes (lekker!!)




Boven en beneden een van de vele vergezichten. 


En zo af en toe komt de zon ons begroeten. 


Zie bericht dag 8- lid 2. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten