Pagina's

donderdag 17 oktober 2013

De weg naar Edinburgh...


We hebben geslapen op een grote parkeerplaats aan de snelweg. Alle faciliteiten had deze P, zelfs een douche. 
In de ochtend toen ik Amber uitliet viel me een bord op 'caravans only',.... 'oké dat zijn wij' dacht ik. 'Free for 2 houres'.... 'Ehh? We staan hier al de hele nacht!'. 
Toen heb ik toch het bord wat beter bestudeerd, bleek dus dat je voor een overnachting moest betalen enwel 16 pond anders liep je kans op een boete van 100 pond. 
Ik keek rond..... Blauw van de politie agenten, ik denk 'nu ben ik de klos' 

En toch wilde ik nog gebruik maken van die lekkere 'gratis' douche. Ik moet zeggen het was een snelle douche. 

Van het ontbijt heb ik niet echt kunnen genieten, ik wilde maar 1 ding WEG!
De boete van 100 pond ontlopen...

Gehaast vervolgde we onze weg naar Edinburgh, nog 300km. 
Wat een ontzettende mooie weg erna toe. Het landschap was typisch Engels, grote weide met hun stenen muurtjes als afrastering. 
Alleen iedere bocht werd het landschap anders. Mam zat als een bezetene met haar mobiel te fotograferen. Ik had haar al meerdere maken gezegd dat dit schone niet op de lens te krijgen is en vooral niet in een rijdend voertuig. 
Ondanks de vele foto's zijn er enkele gelukt om een beeld te geven.....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten