Pagina's

zondag 27 oktober 2013

Een stormachtige gure 16de dag

Zondag, rustdag......
Dat geldt ook voor ons, alleen worden er toch wat huiselijke klusjes gedaan, als de camper kuisen en de was doen. 


En als tijdverdrijf een frustrerend kaartspel, want je wint niet altijd....



Ondanks het gure, natte met strakke wind dient toch het hondje worden uitgelaten..... 
Dus hop hop hop door weer en wind!!



En natuurlijk wordt er geborreld in de camper, ook amber krijgt wat van de tafel, alleen weet ze hier geen raad mee. Normaal krijgt ze niet zo maar iets en vooral niet als wij eten!!


Ze kan dan zo heerlijk schuldig kijken. Ze heeft zo zeker 5 min gezeten, niet wetende wat ze met dat broodje moest en of ze het wel mag, hihi. 
Uiteindelijk heb ik mijn goedkeuring gegeven en at ze het met smaak op. 

Morgen dalen we af richting zuiden, een rit van ca 300km langs de kustlijn. Het belooft een mooie route te worden. 



1 opmerking:

  1. Ik dacht vandaag toevallig eens kijken hoe het met de hondjes gaat. Ik viel bijna van mijn stoel af. Zoveel moois dat jullie hebben gezien en meegemaakt. Geweldig !! Een documentaire kan hier niet aan tippen !
    Groetjes, veel plezier en nog een goede terugreis,
    Petra Geelen en Diëgo

    BeantwoordenVerwijderen