Pagina's

donderdag 24 oktober 2013

Laatste stukje dag 12...

We hebben het eerder gehad over de verwennerij kastelen, ..... We hebben er nog een gehad!!


Jammer dat ik tegenlicht heb gehad en in dit prachtig plaatje niet op zijn best heb kunnen vastleggen. 
Balen in het kwadraat. 


De route die we vandaag hebben afgelegd. Van 11 naar 12. 
We staan nu aan zee, ditmaal 2de rangs, maar oh zo mooi!!!


We hebben al een strandwandeling gemaakt. Op een schitterend zonmoment zijn we gestart met de wandeling. Ik heb (alweer) een heerlijke Schotse outdoor jas gekocht en die moest getest worden.


Tadaaahhh mijn nieuwe jas!

En of deze getest is!!
Na nog geen 5 min lopen een stortbui over ons heen, strakke sterke wind dat zelfs mijn schoenveters spontaan losvlogen. Mam die zich gehaast terug maakte de camper in en Amber die achter de konijntjes ging in de duinen. 


Nog op een zonnig moment....

Ik heb me letterlijk bepist van het lachen, van dit komisch tafereel. 
Zeiknat kwamen we bij de camper aan. Al onze natte kleren uitgedaan en gedwongen onze pyjama's aan. 



Alle was verzameld en op na die wasmachines om onze volgeplaste broeken te wassen. 
Ik denk dat we een extra dag hier blijven.....


Amber vond het geweldig op het strand!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten