Pagina's

dinsdag 8 oktober 2013

Dubbel pech!!

Gisteren is Amber gebeten in haar poot. 
Ze was gewoon in de tuin en er kwam een Stefford langs. 
Ze heeft het niet zo op deze hond, dit heeft een uiteraard een oorzaak, ik laat me er verder niet over uit. De meesten weten hoe Amber is qua karakter, dus dit zegt genoeg. Ze ruikt de hond al van ver. 

Amber komt net 5cm onder de poort met haar snuit en voet. 
Ze gingen beiden flink tekeer en het baasje van de Stefford had de hond niet onder controlle (te sterk), waardoor Amber een flinke beet in zijn poot had.
De opmerking van het baasje van de stefford was 'ik moest mijn mijn hond op eigen terrein houden!' 

Duh!! Amber is op eigen terrein!!

Deze snee is gehecht (geniet) door Cees.
En Amber is nu super zielig. 
Loops en pijn aan haar pootje, dubbel pech!!

Ik heb toch gewoon voornemens om haar mee te nemen naar Schotland. Ze heeft nu wel extra verzorging nodig.


De schade.....


Krassen van de Stefford op de stoep


Het poortje waar Amber 5cm met haar snuit of poot onderdoor kan. 

Ik ga niet vitten wie nou schuld heeft, het is gebeurt. Erg vervelend en jammer, ik hoop dat Amber goed geneest, dat is het belangrijkste. 

We focussen ons op het herstel en Schotland. 



1 opmerking:

  1. Wat triest om Amber zo te zien, vreselijk pech gehad. Hoop dat het snel beter gaat en dat jullie gezamenlijk naar Schotland kunnen. Dat is jullie van harte gegund.
    Floyd staat hier naast mij en het is net alsof die begrijpt wat er gebeurd is, hij kijk heel triest.............
    Een dikke knuffel van ons aan Amber, en hopelijk geneest zijn poot snel.
    Een heerlijke en aangename vakantie in Schotland en tot ziens.
    Lieve groeten, 3 F's

    BeantwoordenVerwijderen