Pagina's

donderdag 24 oktober 2013

Dag 13, rustdag aan zee....

Heerlijk een dag niet te hoeven rijden en gewoon voor je uit te kijken met 1 panoramisch zicht voor je, ipv iedere bocht een ander uitzicht. 

 
Vanmorgen als eerste met Amber het strand op. 
Ik weet niet hoe het komt, maar luisteren HO MAAR!!
Ik geloof dat ik een cursus gehoorzaamheid met haar ga volgen. 

Vannacht heeft ze me ook wakker gehouden, ze sprong van de ene na de andere stoel (er liggen handdoeken en dekens op!) en ze was de hele tijd aan het piepen. 
Nadat ik eens was gaan kijken wat haar zo opwond, zag ik een konijnenparadijs voor me. 
De ramen afgedekt, dat hielp ook niet. 

Ik heb kussens op mijn oren gedrukt om enigszins te kunnen slapen... :-)

Eigenlijk wel logisch dat ze vanmorgen zeewater in haar oren had, ze wilde natuurlijk ieder konijntje die de tong vannacht naar haar had uitgestoken, een lesje leren.


 
Mam aan de branding....


We hebben vandaag een paar keer op het strand gelopen, heerlijk. Je ruikt de zee en het zeewier. 


Een creatieve foto..... Dat is weer eens wat anders. 


Samen met Amber de zee in...... 


Beetje onduidelijk, maar rechts onder (na een paar X gefloten te hebben) komt Amber uit de duinen gehold. 


'Ja mam, het is goed zo!! Ik sta genoeg op foto's'

 
Om je te bescheuren!!
Mam die een gesprek aangaat met een schots jongetje van 4 jaar oud. 
Hij praat half Engels, half schots en mam die gewoon in haar dialect lult. 
Het komische........ Ze verstaan zich, ongelofelijk!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten