Pagina's

dinsdag 22 oktober 2013

Dag 9- lid 2 'Old man of storr'


even genieten van het wonderschoon uitzicht. 
De jas is al uit, wat wil je met zo'n klim. 

 
Amber helpt mam goed, al klimmend praat ze en bedankt ze ook Amber. 
Ik geloof dat mam zich steeds moed is aan het inpraten.....



Ik wilde een mooie foto van Amber maken, zonder riem. Dat heb ik geweten!
Amber is loops en heeft een blessure aan haar poot en is dus al meer als 10dgn aan de lijn...


Je ziet het gewoon aan haar uitdrukking. Ik wilde haar snel aan de lijn pakken, maar ik was te laat. Daar ging madam de klote op!!
Een stijle helling afgerent...... De weide wereld in!
Gefloten..... Ho maar! Amber geniet nu ff van haar vrijheid. Mam in paniek. 
Natuurlijk komt ze terug, maar het was ff zweten. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten